Вівторок, 26.11.2024, 07:47Головна | Реєстрація | Вхід

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 11

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Каталог файлів
Головна » Файли » Скарбничка вчителя » Конспекти уроків

Урок математики. 2 клас
[ Викачати з сервера (69.5 Kb) ] 08.01.2015, 01:09

Тема. Доба. Година. Хвилина. Секунда. Визначення часу за годинником. Задачі на дворазове збільшення (зменшення) числа в кілька разів (№165-172)

Мета. Формувати в учнів уявлення про одиниці вимірювання часу: добу, годину, хвили­ну, секунду та про співвідношення між ними. Розв'язувати задачі на дворазове збі­льшення (зменшення) числа у кілька разів.

Обладнання. Модель годинника, математичні віяла, слайд-презентація «Вчимося визначати час за годинником», мультимедіа проектор.

Хід уроку

 І. Перевірка домашнього завдання.

1. Пояснити, як перевірили, чи правильно обчислено значення виразу (за­вдання 163).

2. Завдання164. За допомогою віял показати результати обчислень: 0, 30, 36,60,78,6.

3. Перевірити засвоєння учнями таблиці множення числа 6.
II. Розумова розминка.

1. - Порівняйте ряди чисел і знайдіть серед них ряд, складений за ін­шою закономірністю, ніж решта.

22

25

28

31

34

21

24

27

30

33

23

24

25

26

27

(У першому і другому рядах кожне наступне число більше від попередньо­го на З, а в третьому ряду — на 1.)

•        На свій день народження Пончик запросив сімох коротунчиків. На скільки частин було розрізано пиріг, якщо кожний гість з'їв по од­ному шматочку, а Пончик з'їв стільки шматків, скільки всі гості ра­зом? (На 14 частин.)

•        У Розкидайка під ліжком є 6 різних пар черевиків. Скільки череви­ків йому треба дістати, щоб підібрати пару, якщо йому не потала­нить? (7 черевиків. Наприклад, якщо перші 6 черевиків—ліві.)

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Усне опитування учнів.

Повторення таблиці множення числа 6 за картками.

 

 

2. Обчислити.

50 -6-7; (41 -37) • 8.

3. Назвати відповіді прикладів.

12 + 15-5      12 + 15:5       30-6 + 3   30-6-3

20 - 10 : 5       (20 - 10): 5       6-4:3        6:3-4

4. Робота за картками (за варіантами)

 Картка № 1

1)  6-6-36     88 + 62

2)  Мама засушила 27 білих грибів. Третину грибів вона поклала до юшки. Скільки грибів поклала мама до юшки?

Картка № 2

1) 6-8 + 32          6-7-5-8

2) Бабуся почистила 18 морквин. Шосту частину цієї кількості вона поклала у борщ, а решту використала на виготовлення морквяної бабки. Скільки морквин бабуся поклала у морквяну бабку?

Перевірка — взаємоперевірка у парах.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Відгадати загадки.

·        Росте дуб, у нього 12 гілок, на кожній гілці — 4 гнізда, в кожному

        гнізді — 7 пташенят. Що це таке?

·        Не їсть, не п'є, а ходить і б'є. Що це таке?

2. Ознайомлення учнів з годинником. Перегляд слайд-презентації.

3. Практична робота з годинником.

  • Записати, котру годину показує кожен годинник (№ 167).
  • Показати на годиннику 1 год 20 хв; 5 год дня; 20 год вечора.

Фізкультхвилинка.

4. Бесіда з учнями «Для чого людині потрібний годинник?»

V. Закріплення вивченого матеріалу

1. Усне виконання (з роботою на макеті годинника) завдання № 168.

2. Самостійна робота: приклади № 169.

—Скільки виразів ви виписали? (Три.) Назвіть результати обчислень. (32,20,0.)

VI. Задачі на дворазове збільшення (зменшення) числа у кілька разів.

1. Колективна робота над задачею 170.

- Чому дорівнює перше число? (5.)

- Друге число? (Невідоме. Але сказа­но, що воно у 6разів більше від першого.)

-  Про що можна дізнатися з цих чис­лових даних? (Чому дорівнює друге число.)

-  Як про це дізнатися? (Треба: 3 6 = 18.)

- Чому дорівнює третє число? (Воно також невідоме, але сказано, що у 2рази менше від другого.)

-  Як дізнатися, чому дорівнює друге число? (Треба: 18 : 2 = 9.)

Учні записують розв'язання задачі окремими діями, після того складають вираз: 3-6:2.

2. Складання і розв'язування аналогічної задачі за коротким записом.

Дану задачу учні розв'язують самостійно. Перевірка:

- Про що дізналися в першій дії? (Скільки кілограмів петрушки купили.)

- Чому 32 ділили на 4? (Тому що петрушки купили у 4 рази менше, ніж: морк­ви.)

- Про що дізналися у другій дії? (Скільки кілограмів цибулі купили.)

- Чому 8 множили на 3? (Тому що цибулі купили у 3рази більше, ніж петрушки.)

VІІ.   Домашнє завдання.

Розв'язати задачу 171.

Завдання 172.

VI.    Підсумок уроку.

  • Що нового дізналися на уроці?
  •  Чого навчились?
  •  Погляньте на класний годинник і скажіть, котра зараз година.
  •  Скільки хвилин залишилося до закін­чення уроку?

 

Категорія: Конспекти уроків | Додав: Alla
Переглядів: 1579 | Завантажень: 25 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Copyright MyCorp © 2024 | Конструктор сайтів - uCoz