Вівторок, 26.11.2024, 07:37Головна | Реєстрація | Вхід

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 11

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Каталог файлів
Головна » Файли » Скарбничка вчителя » Конспекти уроків

Урок математики. 3 клас
[ Викачати з сервера (524.2 Kb) ] 08.01.2015, 00:59

Тема: письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд.

Мета:опрацювати прийом письмового віднімання трицифрових чисел з
переходом через розряд; удосконалювати обчислювальні навички,
вміння вичленовувати відомі і невідомі величини при розв'язуванні
складених задач; розвивати творче мислення, навички самоконтро-
лю, взаємоконтролю; виховувати працьовитість.

Обладнання: таблиця для усних обчислень, наочний та роздатковий  матеріал,

картки чисел, .Богданович М.В. Математика; підручник для 3 класу – К.: Освіта, 2003.,зірочки,

Тип уроку: урок засвоєння знань та формування вмінь та навичок

Очікувані результати:

Після уроку учні зможуть:

ü письмового додавати і від­німати числа коли є перехо­ди через розряд;

ü складати обернені задачі;

ü логічно мислити;

 

Зміст уроку

І. Організація класу

- Діти, в народі кажуть, що добрий гість – дому радість. Сподіваюсь, що ви, як і я, раді нашим гостям. Давайте з ними привітаємось і подаруємо їм свої щирі усмішки. (Вітаються, повернувшись до присутніх).

Всі сідайте тихо, діти,

домовляємося не шуміти,

руку гарно підіймати,

на уроці не дрімати,

а знання мерщій хапати.

То ж гаразд, часу не гаєм

 і урок вже починаємо.

- Видатні люди, древні мудреці у різних країнах і в різні часи говорили : 
«Немає без значного працелюбства ні талантів, ні геніїв».(Менделєєв)
«Велика праця – без неї ніщо в житті не дістається». (Горацій)

Отже, нехай помічниками на уроці будуть : 

  • велике працелюбство
  • наполегливість
  • творчість
  • уява
  • пошук
  • увага

II.      Актуалізація опорних знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання.

№ 704 - взаємоперевірка прикладів.

№705 - показати на кресленні на дошці поділ чотирикутника на п'ятикутник і трикутник.

 

 

 

 

2. Усні обчислення.

1) Обчислити приклади на «листах» й покласти їх до скриньок.

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Каліграфічна хвилинка.

 Зошит швидко розкривайте,                                                                                                                                                       

                               Ручку правильно тримайте,                                               

                               За осанкою всі стежте,                                                    

                               З чистотою всі дружіть,                                                   

                               На « відмінно» напишіть.                                                

  • Запишіть шість чисел, щоб кожне наступне було на 6 більше від попереднього. (6,12,18,24,30,36)

--Що ви знаєте про число 36?(парне, ділиться на 3, складається з 3 десятків і 6 одиниць, сусід чисел 35 і 37).

  • Математичний диктант (за вправою № 706). Перевірка — за записом на дошці.

 

  1. Завдання для опитування.

1)Робота на дошці (фронтальна)

•   Обчислити з коментуванням: 456 + 282; 654 + 139.

•   Змішали 2 кг печива: 1 кг печива, по 9 грн за кілограм, і 1 кг пе­чива, по 6 грн. Яка вартість суміші?

•   Сторони трикутника дорівнюють 25 см, 29 см і 34 см. На скільки сума двох менших сторін більша від суми третьої сторони?

2) Самостійна робота

  • Самостійно обчислити приклади, записуючи їх стовпчиком з наступною самоперевіркою. (Самоперевірка здійснюється з листівочок-валентинок, подарованих учителем дітям в честь свята)

562 + 329             144 + 473             560 + 380

576 + 68               508-338 900-60

III. Оголошення теми уроку і очікуваних результатів.

ІV. Вивчення нового матеріалу

1.       Пояснення алгоритму віднімання за вправою № 708.

2.       Первинне закріплення знань.

Коментоване та самостійне розв’язування прикладів № 707 (перший стовпчик — колективно, другий і третій — самостійно за варіантами). Перевірка — взаємоперевірка.

 

3.       Фізкультхвилинка

Раз! Два! Час вставати: 

Будемовідпочивати.

Три! Чотири! Присідаймо,

Швидко втому проганяймо.

П’ять! Шість! Засміялись,

Кілька раз понахилялись.

Зайчик сонячний до нас

Завітав у вільний час.

Будем бігати, стрибати

Щоб нам зайчика спіймати!

Сім! Вісім! Відпочили

Й за навчання тихо сіли

 

4.       Творча робота над задачею.

Добирання запитання до умови задачі № 710.

 

  1. Розв’язування  задачі №711.

Читання задачі. Складання короткого запису.

 

 

 

—      Про що запитується в задачі?

—      Чи можна одразу відповісти на це запитання? Що треба знати, щоб дізнатись, скільки кущів їм залишилось посадити?

—      Чи можемо дізнатися, скільки кущів посадили мати й донька разом?

—      Чи можемо дізнатись, скільки кущів  посадила Оленка?

 

Скласти  план розв’язування задачі.

1.        Скільки кущів посадила Оленка?

2.        Скільки кущів посадили мама з Оленкою разом?

3.        Скільки кущів залишилось посадити?

Розв’язання записати самостійно.

Перевірка — фронтально.

 

IV.    Підсумок уроку

—      Поясніть спосіб обчислення за прикладами: 872 - 248, 519 - 163.

  • Чого навчились під час уроку?(Технологія «Продовж речення»)

-        Чи досягли ви особисто очікуваних результатів?

-        Чому ви так вважаєте?

-        Що б могло бути організовано краще? Корисніше?

V.      Домашнє завдання

№ 712,713.

Додаткове завдання: змінити запитання задачі 713 так, щоб вона розв’язувалась додаванням.

 

Категорія: Конспекти уроків | Додав: Alla
Переглядів: 851 | Завантажень: 15 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Copyright MyCorp © 2024 | Конструктор сайтів - uCoz