Мета: створити позитивний настрій, активізувати дітей; розвивати логічне мислення,увагу, мовлення; розвивати довільну увагу, дрібну моторику; розвивати вміння зосереджуватись, виконувати завдання, орієнтуючись на зразок; виховувати відповідальне ставлення до оточуючого світу; формувати повагу до однолітків.
Хід заняття
1.Організація робочого місця
2.Мотивація початку заняття
Доброго дня, діти! Я рада Вас бачити. Як ваші справи, який у вас настрій.
Сьогодні ми з вами продовжуємо гратися, навчатися і розвиватися.
У школі я вчуся не марно,
Працює мій мозок старанно.
Увагу і пам'ять свою розвиваю,
Нову інформацію швидко сприймаю.
Подивіться, у мене в руці будинок розумних казкових героїв. У цьому будинку 6 дверей, які замкнені ключем, за кожними дверима живуть казкові герої, які для вас приготували випробування, якщо ви виконаєте всі завдання – отримаєте грамоту «майбутнього першокласника». Але ви повинні активно працювати, один одного не перебивати, слухати і поважати думку кожного.
Готові?
3.Основна частина
Завдання 1 «Щось тут не так»
Допоможіть мені відчинити перші двері.
За синіми дверима живе Лисичка, вона для вас приготувала гру «Щось не так»
Гра «Щось тут не так»
Гарбузи їдять малину,
Малюки ростуть під тином,
Жабеня летить в ракеті,
Космонавт спить в очереті.
Грак в пустелі заревів,
Крилатий лев гніздечко звив,
Тесляр сяє в небесах,
Місяць ремонтує дах.
Цей поет – справжній дивак!
Написав він все не так!
Швидко виправляйте
По місцях все розставляйте!
Молодці, ви правильно виконали завдання Лисички, тож отримайте 2-й ключ від дверей нашого будиночка.
Завдання 2 «Геометричні приклади»
Ось вам ключ від других дверей.
За другими дверима заховався Ведмедик, він теж зібрався йти до школи, але не вміє виконувати дії додавання і віднімання. Ми йому допоможемо і отримаємо третій ключ.
Перед тим як рахувати, давайте з вами повторимо:
які дії над числами ви знаєте? (додавання, віднімання)
Яким знаком ми позначаємо дію додавання, дію віднімання?
Коли ми додаємо, результат збільшується, чи зменшується? А при дії віднімання?
Перед вами приклади, але не з числами, а з геометричними фігурами, спробуємо їх виконати.
Завдання 3 «Плутанина»
За цими дверима живе Кішка і у неї є для вас завдання «Плутанина».
Спробуйте знайти невідповідності на малюнку і розказати, як має бути.
Завдання 4
А за цими дверима заховалася фізхвилинка.
Нагадаю вам правила безпеки, відійдіть один від одного на небезпечну відстань. Обережно виконуйте всі вправи, щоб не зачепити своїх однолітків.
Молодці, всі активно танцювали, відпочили, отримали четвертий ключ.
Від Зайчика ми отримали п’ятий ключ
Завдання 5 «Що зайве?»
В цьому будинку живе Їжак , який працює за комп’ютером, він приготував для вас завдання «Що зайве?»
Презентація
Ви такі кмітливі, маленькі розумники, отримайте свій 6 ключ!
Завдання 6 «Виконай за зразком»
Це завдання від Мавпочки
Спочатку вам потрібно здогадатися, де чиї тіні, з’єднати тварин з їх тінями.
Перевіримо.
Обводимо по контуру яблуко та грушу.
Зараз продовжимо прописувати такі елементи письма.
Пряма похила лінія, починаємо писати з верхньої додаткової лінії до нижньої рядкової лінії, пишемо зверху вниз, під нахилом. Нахил співпадає з похилою лінією зошита.
Поряд через невеличку відстань пишемо похилу лінію у робочому рядочку, починаючі зверху, ось так!
Спробуємо написати пальчиком у повітрі, а тепер на парті. Зараз за зразком дописуємо до кінця робочого рядочку.
4.Заключна частина
Ви довели казковим героям, що ви сильні, розумні, уважні діти.
Ви виконали всі завдання казкових героїв, які мешкали у цьому будинку, відкрили всі дверцята, отримували ключики – «знань». Ви впоралися з усіма складностями, тож тепер ви маєте повне право носити звання «Майбутнього першокласника», встаньте із за парт.
Вас нагороджено грамотами «Майбутнього першокласника».
5.Підсумок
Чи сподобалося вам заняття?
Чому?
Що саме ви запам’ятали?
Чому навчилися?
Дякую вам за зустріч, на все добре, до побачення!
|